Onsdag

Casper sov hela natten inatt, helt oväntat! Trodde han skulle vakna och vara hungrig mitt i natten men icke sa nicke, och inga andra problem heller.. 07:25 imorse slog han upp sina blå ögon och ville ha välling, sedan var han fit for fight!

Han sover igen som vanligt vid den här tiden .. Lill plutten är ju som sagt inte så himla morgon pigg av sig .. Men han har nog sovit en timme snart så det är väl bara en tids fråga innan han ropar :)

Jag har iallafall hunnit fått i mig en tallrik flingor&fil, duschat och druckit två koppar kaffe så nu är jag också fit for fight! Älskar den här timmen på morgonen då han sover igen, då har man suttit i soffan och varit seg ett bra tag men när han sover så hinner man ju göra sina måsten för att vakna till liv.

Planerna just nu verkar väl vara att amanda och charlie ska komma hit nångång på dagen och stanna här över natten. Myyys! Älskar sällskap, har ju även tagit hit hårddisken och en sladd till tvn så då blire film kan jag lova!

Nu ska jag fylla på kaffe koppen ännu en gång och dra på mig ett par ny tvättade jeans ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0