Middag

Åh vad jag kan irritera mig på folk!
Tänker särskilt på den där lilla napoleon som är med i Sveriges mästerkock (läs:jenny). Hon som tror att hon kan allt och vet bäst, så hon bestämmer vad alla andra ska göra utan att ta ställning till deras åsikter. När laget sedan får skit för det dom gör så skäller hon på dom andra som gjort detta, fast det är hon som bestämt att det ska vara så! Bara kör över dom totalt. Och det som gör mig ännu mer förbannad är att laget sedan vinner tävlingen och då blir hon ju bara starkare i sig själv och tror att hon gjorde precis allt rätt! Åååh, fyfan vilket folk det finns!

Sådär, nu fick jag ur mig det också.

Vi är som sagt hemma hos mamma och pappa iallafall och Casper han sover såklart :) Och ja, vad gör vi andra? Kollar på tv som ni säkert redan listat ut coh myser med lite godis ;) Muums. Sitter som pricken över i;et efer den enooormt goda middagen vi åt idag, köttfärslimpa med kokt potatis och grönpepparsås! Klassiker men ack så god.



Yummie yummie



Kommentarer
Cattis

Vart också jäkligt irriterad på henne idag!

2011-03-30 @ 21:58:19
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0