Lördag [Ge mig tips!]

Oj vilken trött liten kille vi har här hemma!
Var ju tvungen att väcka han halv 6 nu ikväll, eftersom han ska ju sova för natten nångång ikväll också. Han skulle nog däremot ha kunnat sova fleeera timmar till, han är så himla trött! Men vi la ju honom en sväng då runt 16 för att han inte hade sovit något alls på hela dagen. Men vi hade nog hellre hållt honom vaken såhär i efterhand..

Nåja, sånt får man ta när man är mamma! :) Han ska snart få sova för natten iallafall och då blir det som vanligt tv mys  ;) Jag älskar ju alla slags sång program och körslaget är ju ikväll, missade första programmet så har inte ens nån aning om vilka som är med och är körledare .. Får inte missa Lotto heller för den delen heller ;) Hehe.

Och på tal om något helt annat .. Casper har börjat äta jätte lite välling, och då menar jag verkligen jätte lite också! Han kanske äter 50 ml? Vad jag vet så är det ingen skillnad alls på Nestle's 12 månaders och 15 månaders välling, bara de att den från 15 månader är smaksatt. Törs man prova? Skulle ni göra det, om dom helt plötsligt slutar äta vällingen? Då borde ju den som är smaksatt vara godare. Ge mig lite tips! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0