I'm back

Såg nu att jag fått en kommentar om att jag skulle uppdatera mera. Jaa, jag ska ju göra det nu! ;) Nu är vi på hemma plan igen och allt blir som vanligt ;) När jag väl är där nere eller när Rickard är här så spenderar jag ju så mycket tid som det bara går till att vara en liten familj, dela kärlek!

Vi tog flyget hem imorse iallafall, tidigt som gatan men det gick ;) Jag drog upp grabbarna runt 06:00 efter att jag varit uppe och pulat på med mitt en halvtimme. Mitt morgon humör är inte att leka med så det är nog rätt bra om jag kliver upp lite tidigare än alla andra. Haha.

Flygresan gick jätte bra också. Dock så var Casper sååå trött eftersom att jag fick väcka honom imorse och han vaknar ju alltid av sig själv annars när han känner att han har sovit klart. Men han somnade till slut iallafall, dock typ fem minuter innan landning. Irriterande ja! Men han sov på ett bra tag tills det att det var en flygvärdinna som sa hejdå, jävlar vad högt hon pratade så då vaknade Casper :p Och något jag helt hade glömt bort idag var att det serverades frukost på flyget, lyyyx! :D Och jag fick ju två såklart, en till mig och en till Casper, men eftersom då han var så trött så ville han inte äta något alls.

Mamma har varit här hela dagen idag och vi gick en sväng runt broarna nyss! Casper har sovit lite och vi har handlat till middagen som serveras här idag. Pappa ska fixa mitt internet också, det ska ju vara klart att använda nu så :)

Nu blire iallafall ordning här i blogg världen och tänkte även att jag skulle passa på att fundera på en ny blogg design att skicka in till anna! Hon har ju lite flyttrea nu och man får en hel ny design till priset för 150 :- Billigt tycker jag, kan det lätt vara värt att lägga ner om man nu gillar att blogga och ha en unik design.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0