Flytt pågår

Ja, det blir inte mycket uppdaterat nu när man är i full gång med flytten. Bra går det iallafall och vi är så gott som i ordning. Saknas väl bara att Casper kommer i ordning här också så blir vi båda tryggare.

Casper somnade ikväll till skön sång av mig i min famn :love: Lill hjärtat bara gallskrek, han är ju som sagt inte trygg och tror väl att man ska lämna honom här.

Gammo ringde precis och berättade att hon fått ledigt imorgon så hon kommer upp imorn kväll, en dag tidigare än vad vi bestämt :) Känns super mysigt! Så får man lite sällskap också och det är viktigt för mig nu när det är nytt ..

Bilder ska ni få så fort jag kan ta mig tid till det!
Nu är det som sagt fulltupp. Ska försöka sova nu jag med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0