Pustar ut

Nu så är äntligen en lååång helg över. För mig så räknar jag nästan den här dagen som en helg dag också då jag jobbade lördag, söndag och idag. Men det har gått bra iallafall, och idag så jobbade jag 7-16 vilket jag älskar! :) Man hinner med så mycket mer efter att man slutat jobba. Äta middag tillsammans med familjen, busa med lillen, mysa med honom innan läggdags också framför allt att man har några timmar för sig själv sen på kvällen! Guldvärt.
Casper sover redan och somnade tidigt ikväll, strax efter halv sju. Men han var så trött att han blev klumpig och ramlade mest hela tiden lill stackarn och då så får man gå och lägga sig tidigt, för då är det ju inte ens roligt att vara vaken. Och vad gör en halvtimme mer eller mindre ändå liksom?

Tog en liten sväng med dammsugaren jag och Casper också så jag ska väl ta och svabba av här så småning om också. Lika bra att få det gjort så håller det sig fräsht fram tills midsommar iallafall! Och på tal om midsommar, vad händer då egentligen? För mig gäller jobb 8-14.30 men sen så är vi heeelt öppen för förslag, nåt kul vill man ju göra! Grilla och dricka lite i gott sällskap röstar jag för, men sällskap sökes :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0