Utmanad

Jag har blivit utmanad av Simone

*Hur länge har du bloggat? Om man kollar i arkivet så är det från mars 2008, men det har varit lite till och från. Regelbunet så har jag väl bloggat från sommaren 2009.

*Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Oj, kan knappt räkna dem. Det är säkert en 15 st iallafall.

*Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? Det är nog för det mesta dagboks bloggar.

*Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Ja det hoppas jag, för jag strävar inte efter att vara någon annan heller.

*Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Det är klart att man väljer att vara privat med vissa saker. En del av dem skriver man inte alls och andra så berättar man bara kort om utan att skriva det väsentliga.

*I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse? Jag bloggar inte för att få berkräftelese, utan det gör jag för att jag själv tycker att det är kul och att få skriva av sig. Men visst är det alltid kul att få bekrätelse.

*Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Nej, men man har väl mer eller mindre fått bra kontakt med andra mammor.

*Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga? Varför skulle det vara skadligt att blogga? Eller iofs, det beror väl på vad det är man skriver om.. Viker man ut sig om vissa saker så kan det väl bli farligt, med stalkers eller liknande.

*Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? Jag ser inga nackdelar vad jag kan komma på. Det enda som är, är väl att man inte alltid hinner blogga om allt man vill blogga om. Men jag gör det ju åter igen för min egen skull i första hand.

*Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år? Det kan man ju varken svara ja eller nej på, vem vet vad som har hunnit hända inom två år? Men för att inte vara förutsägbar så bloggar jag nog om två år om jag fortfarande tycker att det är roligt!

Nu utmanar jag Nikita, Anna och Caroline.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0