Ute i god tid

Om det är någon som gillar att vara ute i tid så måste det vara jag! :)
På H&M's sale sida så hittade jag bland annat ett perfekt set till Casper då han ska börja på dagis. Kunde inte motstå priserna faktiskt! Sparade väl in en 300 minst, så där är jag super nöjd faktiskt!! Även om det känns lite att man har börjat beställa inför dagis .. Meeen, så är det ju! Så är livet och det är bara att rätta sig efter det.

Lite sommar fint fick jag ner i varukorgen också. Och hör och häpna!!! Jag tror att jag fått ihop till iallafall en 10-11 artiklar den här gången, och ALLA FANNS I LAGER! Inte dåligt för att vara H&M!






Detta är inte allt, jag måste erkänna att jag nästan glömt lite :)
Packning pågår redan, heja H&M!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0