Tupperware party

Ibland händer saker som man aldrig ens tänkt på!

Emelie skrev idag på facebook att hon inväntade Sandra som skulle hålla i ett  tupperware party hemma hos henne och jag har hört så mycket om det och alltid velat gå på det så jag skrev en liten kommentar "Åh, vad roligt!" och fick till svar "Kom om du är i Matfors :)" Så det gjorde jag! Kul att få komma och träffa lite folk både för mig och Casper :)

Tupperware har jätte mång bra grejer vad gäller förvaring av allt i kyl, frys, skafferi, skötväska, ja allt. Skulle vilja ha beställt mycket mer än vad jag gjorde men man måste ju tänka på plånboken också så denna gång blev det fyra praktiska små lådor att ha kex eller barnmat i och bestick till Casper :)





Kommentarer
Emelie

Jätte roligt att du ville komma :)

2011-01-30 @ 15:31:04
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Erika

Jag har också alltid velat gå på ett sådant! Haha :)

2011-01-30 @ 21:05:09
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0