Tisdag

Vet inte vad det är med Casper idag som inte vill sova, han som alltid har somnat så bra nu på dagarna men inte idag inte. Har varit vaken sen imorse nu och inte sovit något alls. Nu ligger han iallafall i sängen och ska försöka sova så hoppas han somnar nu för han kan ju inte vara vaken enda till läggdags ikväll. Lill fisen, inte alltid lätt att vara liten inte. :)

Var iallafall iväg ut en sväng förut i hopp om att Casper skulle få sova lite men icke det! Så vi gick till Belinda en sväng där även amanda, charlie och johanna var. Bella skulle på bvc med theodor så medans det gick jag och amanda iväg på dannes och åt lite lunch. Sen beslöt jag mig för att gå hem så Casper kunde få sova lite.

Angående kommentaren så ja, mariekex är det väldigt många barn som får! Och förslaget att istället ge honom en frukt är ju inte så smidigt tänkt då Casper inte har några tänder än. Och nej, jag tänker inte försöka reflektera över din kommentar och fel har jag definitivt inte, så länge inte Casper mår dåligt. Du behöver inte vara orolig för något beroende, för det är han alldels för liten för än så länge! Det enda han är beroende är av närhet, närhet från sin mamma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0