Svar

Svar på en kommentar angående att denna tyckte att det var väldigt länge för en liten att ha magsjuka, och om jag ger honom vätske ersättning?

Ja, jag tycker också att det har hållt sig i länge! :/ Jag har provat att koka egen vätske ersättning (1 liter vatten, ½ tsk salt och 2 msk socker) men den tyckte han inte om så den funkade tyvärr inte. Idag när jag ringde till sjukvårdsrådgivningen så sa dem att jag skulle prova Sempers vätske ersättning som vi sedan åkte iväg för att köpa, men eftersom det är röd dag idag så var det svårt att få tag i det så vi drar till närmaste apotek imorgon och införskaffar det. :) Och om inte det hjälper så sa dem till oss att åka in på akuten för att ta prover på honom för att se hur pass uttorkad han är. För han luktar verkligen aceton och får ju upp i princip allt han äter. :/


Visste inte ens att denna fanns. Bra eller dålig, någon som vet?



Hoppas verkligen min lilla guld klimp blir bättre snart iallafall för så dåligt som han mått idag var verkligen lidande att se!

Annars så börjar resten av familjen att bli frisk! :) Så idag blev det tacos och godis till lite buzz ikväll! Super mysigt! Och nu är det solsidan som gäller. Kan aldrig bli fel med den tv serien när man behöver få skratta lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0