List

Har sett en del nyårs listor här i bloggvärlden nu,
men hittade äntligen en kortare variant, perfekt!! Nu kör vi.

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Jag blev mamma, flyttade till Stockholm och tog rekord i att äta ute på restaurang.

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- Nära till min kära familj och vänner!

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
- 7 mars såklart, det var ju då han kom till världen, guldklimpen min :love:
 
Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- På kläder till Casper skulle jag nog säga.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- The botten is nådd, free fallin', what's up?

Vad ångrar du under 2010?
- Man ångrar inte något man gjort, bara det som man aldrig gjorde!
Och jag kan inte komma på något jag aldrig gjorde, som jag ångrar =)

Blev du kär under 2010?
- Ja, det blev jag. Tok kär.

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Doh, jösses. Jag kommer inte ihåg?! Helt ärligt.

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
- Stil? Mammig? Haha, näe. Men jag hade väl en bra stil, livsstil alltså.

Vad ser du framemot år 2011?
- Caspers ett års dag :love:
- Börja plugga, eller vad det nu blir.
- Och morfarns 50års kalas! (Min pappa)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0