Kväll

Goder afton ;)

Ikväll var jag över till amanda och charlie en sväng. Casper stannade såklart hemma då jag åkte iväg vid halv sju tiden och han går och lägger sig runt sju halv åtta nångång.
Alltid lika trevligt att träffa dom iallafall :) Charlie han växer å han växer och amanda har alltid något nytt att berätta! Det tar verkligen aldrig slut på samtals ämnen där inte :) Hade även en kasse kläder här hemma som Casper vuxit ur och som stått och väntat länge på att få komma iväg till någon annan bebis som behöver den, så idag blev vi av med den också! :) Haha, har aldrig sett en bebis som var så tokig i kläder som han! :D Han kastade sig över klädhögen och gosade och kände på precis alla plagg :p Haha, sött.

Nu är jag hemma igen iallafall. Casper sover och jag äter en bit välförtjänt choklad ;) Har hjälpt till mycket här hemma idag, städat, plockat lite tvätt och diskat två omgångar! Så det här är jag värd :D Gäller bara att förvara chokladen väl så man får ha den kvar ett tag också. Bor ju en hel del godisråttor här hemma .. *morr*

Tror att sängen väntar relativt tidigt iallafall. Blir som vanligt till att kolla det man ska här på dumburken och sedan ta en sväng med tandborsten innan dejten med john blund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0