Happy days

Om man ändå visste när den här skiten skulle ta slut!!

Jag tror att jag har haft mitt iallafall, men Casper .. Snart fjärde dagen nu som han har spytt :/ Det tar på krafterna för oss alla. Grabben är inte pigg för fem öre alls och idag är det värre än nånsin! Så blir han inte bättre tills imorgon då är det bara att kontakta bvc eller liknande. För så här kan vi bara inte ha det! Inatt var stackarn vaken mellan 02:00-04:30. Usch, jag lider verkligen med honom! Och det vart ju inte precis bättre av att en annan satt i skiten just då också.

Ja, så ser det ut! Alla i familjen Nilsson har blivit drabbade, utom Rickard den lyckosten. Men man ska ju aldrig säga aldrig, skönt för honom då iallafall om han håller sig frisk.

Påväg till ICA är vi också, för att se om det finns något man kan förtära i detta tillstånd! Men alltid är det något så just nu sitter vi i diket och pappa och Rickard jobbar för fullt där ute. Inväntar lillebrorsan med mammas&pappas bil nu iallafall så får vi se om det händer något!

Skit helg, skit vecka. Usch!! Förhoppningsvis så får man njuta av en bit mat och lite godis ikväll iallafalll. Förhoppningsvis.


Kommentarer
Ida

Alltså, får man skratta åt faskörningen eller?;) Haha, jag ser händelsen framför mig. Mycket roligt ;)

2011-01-06 @ 19:29:47
URL: http://sjida.blogg.se/
Anonym

Det där är nog väldigt länge att ha magsjuka för någon som är så liten. Ger du honom vätskeersättning? Mitt tips är att kontakta bvc imorgon.

2011-01-06 @ 21:50:53
ewe

Gud jag tycker synd om dig.. Det var inte längesen Thelise hade magsjuka en vecka, William re dagar o jag två :/ krya på lillcasper!

2011-01-06 @ 22:04:08
evelina

skrev du de inlägger från mobilen?

2011-01-06 @ 22:05:43
URL: http://evelinapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0