En lista

Relationslista

Vad heter ni?
Elin och Rickard

Hur träffades ni?
Genom ett släkting par

Hur länge har ni varit tillsammans?
6 månader

Bor ni ihop?
Ja

Har ni barn?
Jag har barn, och Casper bor med oss.

Har båda körkort?
Nej, bara Rickard.

Kommer du ihåg er första kyss?
Jajemen! ;)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Rickard

Vem är äldst?
Rickard

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vädur och Rickard vattuman

Vem är längst?
Rickard

Vem sjunger bäst?
Jaaadu ;p Rickard sjunger rätt bra till gittarr.

Håller ni varandra i handen på stan?
Jadå :)

Vad har ni gemensamt?
Samma humor och värderingar

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nope.. Eller vi lärde ju känna varann såklart.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Hmm.. ;) Jag blev väldigt intresserad iallafall!

Har ni nån speciell låt?
En låt som påminner mig är iaf "What's up?"

Har ni stora framtidsplaner?
Skaffa barn tillsammans, köpa hus, gifta oss och allt de där!

Har ni gråtit i varandras armar?
Har hänt nångång ..

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nope

Vilket är ert bästa minne?
Oj .. Alla restaurang besök, särskilt det första :)

Vem lagar bäst mat?
Rickard skulle jag tro. Han lagar avancerad mat bäst. Mer fantasi än jag.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser i soffan till en film eller tvn ..

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Det blir väl inte alltid.

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Japp! Det kan man säga .. Rickard i Stockholm och jag Sundsvall.

Blir du lätt svartsjuk?
Nja, ibland.

Brukar ni bråka?
Bara om små saker.


Kommentarer
Carolina<3

VILKEN FIN LISTA!!!!<3<3:);)

2011-01-30 @ 09:06:12
URL: http://carolinabrundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0