Det där med nyårs löften

Får väl börja med att säga att löften är till för att hållas, och därför jag inte satt mina mål så pass högt det här året. Man har ju varit med om detta förr så man vet ju hur det kan gå!

Men nyårs löften, som sagt.. Ja, jag har satt dem lågt.

1. Vara mer noga med min hy, och använda alla lotions jag har till det.

2. Bli betydligt mer nyttigare! Jag lovar inga dagliga promenader,
för det har jag lovat förr utan resultat. Men inget godis eller läsk under vardagar.
Här ska minsann min fina julklapp användas, min kära soda stream!!

3. Se mig själv som nummer ett, alltid. (Självklart bortsett från Casper)


Inte allt för hårda nyårs löften tycker jag.
Har ni skapat några löften för detta år?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0