Äntligen

Idag hade äntligen paketet från H&M kommit till rätta. För er som inte läst om det tidigare så hade tydligen Matfors spelbutik av någon anledning råkat dela ut fel paket till fel person, hur nu detta kan ske när det obligatorisk leg kontroll fattar jag inte .. Men huvudsaken är ju att jag äntligen fått mitt paket iallafall.
Till min stora förvåning så passade precis allt jag hade det beställt! Två till mig själv och lite fint till Casper som nu ligger i ett fint litet paket med nalle puh papper ;)





Mitt lätt bästa köp på jag vet inte hur länge!
En stickad, snygg kofta. Lagom tunn och lagom tjock.
Funkar i alla väder till alla tillfällen, till precis allt!

Den var bara min kände jag, typiskt min stil.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0