Afton

Usch, denna magsjuka tar verkligen knäcken på mig! :/ Man sover inte riktigt på nätterna och sitter ständigt och jämt bara "redo" ut i fall att något skulle komma från lilleman. Som tur är så har magsjukan inte drabbat mig ännu men har känt mig lite hängig större delen av dagen men nu känns det lite bättre. Så peppar peppar, kanske jag klarar mig ändå!!

Casper mår hyfsat nu iallafall och har inte kräkts något sen 05:30 imorse så peppar peppar för honom också. Vill ju att min lill prins ska vara frisk nu när Rickard kommer upp :) Han är påväg nu så han är väl här om en 3-3,5 timme ungefär. Ska bli mysigt att ha honom här ett tag då det var ungefär 3 veckor sedan vi sågs nu så man känner att det saknas lite kärlek!! :)
Och för er då som undrar varför vi är på olika håll så beror det på att jag inte trivdes lika bra som jag hoppades på att vara stockholms bo, så eventuellt kanske vi flyttar upp hit! Hoppas :)

Och eftersom det är afton så ska vi ha lite extra mys med finare middag här hemma. Petso fylld kycklingfilé som huvudrätt och toblerone parfait till efterrätt! Låter gott iallafall så hoppas att det smakar lika bra. Smeten till efterrätten smakade iallafall very well ;)



Mammas lill hjärta :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0