Vandrarn

Nu så, har jag äntligen hittat minneskort läsaren!
Inte lätt när man har småbarn som går ;)
Casper hade gömt den väl ...

Tänkte bjuda på en liten bild där Casper är ute och vandrar!
Är fortfarande alldels för lat för att bjuda på ett videoklipp.
Lättare på facebook, där är det bara att ladda upp. Här måste man ju gå via youtube..



Hej och hå vad det går!
För er som undrar hur många steg, så har jag aldrig räknat, så fort går det! :)
Han går mest hela tiden, staplar sig fram och alltid är det något i vägen, men då ställer han sig upp lika fort igen, duktiga killen :love:




Kommentarer
Emma

Tack! :) Haha, ja jag tyckte det var lite småkul. Roligt för mina vänner att se bilder som de är med på också :D Ja, samma här... Även alla bilder från Haylees första tid är borta från min dator. Men dessa hade jag sparat i arkivet på bloggen! =)

2011-02-12 @ 23:45:04
URL: http://emmamaria.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0