tjopp tjopp

Tjopp tjopp säger det så är helgen förbi.
Speciellt när Rickard är här uppe iallafall.

Men vi har haft att göra kan jag säga så det är ingen märklig anledning till att jag inte hunnit blogga. ;) Både igår och idag var vi på ikea, handlade det som behövdes inför flytten! :)
Idag var det faktiskt amanda som ville åka ut och jag kom även på att jag glömde att köpa besticklåda igår. Men det blev lite annat också, bland anant en kaffe kokare och stolsdynor! Viktiga saker det :D
Sen blev vi kvar hos amanda ett tag så charlie och casper fick busa lite. :) Och Rickard hjälpte till att montera ihop det amanda köpte idag.

Nu ikväll blir det solsidan och timeout i vanlig ordning ;) Sitter nog kvar och ser wallander också skulle jag tro, eller irene huss? Har ju sett alla filmer på båda men dom är ju så bra, och när man ändå inte har annat för sig så passar det ju utmärkt! Söndagar är ju till för att lata sig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0