Psalm 21



Har nyss sett denna svenska skräck film. Inte allt för mycket skräckis tycker jag, helt okej att se på! Och sen har jag även för mig att alla har sagt att den är totalt värdelös men jag tycker väl inte att den var så himla dålig .. Nu så tänker ju ni som känner mig "ja men hon gillar ju alla svenska filmer, hon ser ju bara svensk film", ja så är det ju, jag kan ju liksom inte jämföra med en amerikansk/engelsk action/skräck/thriller film för det skulle jag aldrig i hela mitt liv slå på, haha!
Men iallafall, jag gillade filmen. Lite små knepig men ändå värd ett godkänt betyg.

Nu kallar bästa polarn john blund på mig ;) Bäst man gör som han säger så man är fullt utvilad och vaknar med massor av energi till en ny, härlig vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0