Onsdag

Blev sen middag idag då mamma var på massage och kom hem strax efter halv sju ikväll. Hon ringde och förvarnade och sa att vi skulle äta nåt godare idag, och det fick bli kyckling eller tonfisk sallad :) Blev som en sallads buffé så man fick välja själv vad man skulle ha i, fiffigt! För mig blev det kyckling sallad och även en likadan sallad till tågresan imorgon, lite resmat skadar aldrig.

Nu är det lite mys framför tvn som gäller ikväll med en skål godis. Ska se klart på Sveriges mästerkock och sedan blir det en film, antagligen kommisarie Winter. Den tredje som vi hyrde har jag redan sett och eftersom jag åker bort imorgon och blir borta tills lördag så vill jag ju såklart se den som jag inte har sett än!

Ni som inte har gått med och tävlat om en gratis matkasse än, gör det här!
Vem vill inte missa chansen att få hem en matkasse för 5 middagar med recept?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0