Komvux

Sådär ja, nu var det ordnat!
Har sökt skola till hösten nu och ska läsa omvårdnads programmet om jag nu kommer in det vill säga. Men jag har en högre proritet då jag inte har någon grundläggande gymnasie utbildning sedan tidigare så hon trodde inte att det skulle vara några problem :)
Hon som hjälpte mig var iallafall jätte trevlig och hjälpsam vilket uppskattas! Alldeles för många gånger har man stött på suuuura jävla kärringar som inte alls varit intresserad av att hjälpa en. Men hon förklarade allt i minsta detalj, hur man går till väga för att söka hos csn, hur mycket jag kan söka och allt. Så det har jag givetvis gjort redan nu också! Lika bra när man har de på hjärnan, de brukar släppa rätt fort ibland, haha.

Nu är jag hemma iallafall :) Casper var inte hemma när jag kom så dom är väl antagligen ute och går lite. Så här sitter jag med en flaska cola light och choklad och njuter av livet och tystnaden ;) Sen kommer lilla hjärtat hem och då ska jag mysa med han, hann ju inte göra det imorse. :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0