Alla hjärtans dag

Har haft en riktigt mysig alla hjärtans dag faktiskt.
Inget speciellt så utan en helt vanlig dag! :)

Till frukost så blev det hjärtformade mackor med ost och sedan till middag så blev det hjärtformade kassler skivor med pasta! En liten tradition i våran familj att fira alla hjärtans dag på, att piffa upp maten lite. Mer än så blir det inte, och det duger gott och väl.

Ikväll så ringde en granne till mamma och frågade om vi ville komma på ljusparty. Längesen man var på något sånt så det gjorde vi! Mysigt att avsluta en alla hjärtans dag på. Mamma beställde lite men inte jag, jag bokade ett party hemma hos mig istället ;) Bättre att få saker, hehe. Så om ni vill komma, söndagen den 6 mars, välkomna!

Fick en bukett blommor av min älskling idag också :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0