Valborg

Varför sover man inte ut när man väl kan göra det? Jag slog som vanligt upp mina ögon kl nio imorse, som alltid när jag får sovmorgon .. Vad hände liksom? Hemma hos mamma och pappa kan jag sova fram till 11 ibland, det är sovmorgon för mig!

Nåväl, jag börjar vara på fötterna iallafall .. Trodde jag skulle vakna till liv efter en kopp kaffe och på sätt och vis så gjorde jag väl det, men bara efter en klunk för usch vilket mörkt kaffe! Rickard är ju mycket för espresso han så vi köpte Arvid Nordquist´s Frankrost (Extra mörk rost), Rickard gillade den såklart men jag kommer hädanefter hålla mig till Arvids Elbrygg jag, det är det absolut godaste kaffet!

Mannen i huset har precis gått lös med dammsugaren och nu håller han skurmoppen i högsta hugg, underbar start på dagen! :D Sen ska vi hämta hem Casper igen och kort efter det så lär väl dagens äventyr börja. Blir grillning med ett par grannar på samma länga som oss och dricka lite gott till! Sen blir det även en runda runt stallet för att kolla på majbrasan, är väl ett måste nu när Casper är tillräckligt stor!

Trevlig valborgsmäss afton på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0