Trött Casper

Nyss hemkommen från att ha ätit middag hos mamma och pappa och hämtat hem Casper som var där en stund idag med medans jag tvättade och städade och Rickard ville sitta i lugn och ro å plugga för att få in så mycket som möjligt tills imorgon.

Trots att Casper sov när vi kom dit så är han fortfarande jätte trött lill hjärtat. Han går omkring med sin vove och lägger sig på den mitt på golvet och myser :love: Sötis! Men det är nån timme kvar innan han får sova för natten. Först lite lek, sen ett bad och sen så! Flytande alvedon är ett måste ikväll känner jag, igår var ingen rolig kväll. Han somnade inte för än 23:30 :/



Det är inte varje dag man ser min lilla hjälte såhär :love:



Kommentarer
Anonym

lilla gullunge så trötter

2011-04-18 @ 01:48:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0