Morgon rutin

Mornings mornings.. Jag brukar faktiskt älska att kliva upp på morgonen för jag är för det mesta utvilad och sover så otroligt bra i vår nya säng, inatt dock så vet jag inte vad det var som var fel? Somnade runt 2 tror jag och jag gick och la mig halv elva?!
Hur som helst. Casper sover bra iallafall, precis som vanligt. Han hostar sig genom nätterna men nu vaknar han inte av det längre iallafall, det blir väl som en vane sak det där med skulle jag tro. Och som vanligt så vaknar Casper runt 6-7 på morgonen och vill ha välling, har man tur så somnar han om men det är inte ofta det händer nu för tiden.

Så runt åtta halv nio så är det frukost tider för oss. Han äter väldigt bra och han äter nu samma som mig också, så praktiskt. En liten tallrik havrefras och fil, en macka och apelsin juice eller mjölk till.

 






Våra frukostar idag
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0