Lördag

Det var ju barn loppis här i Matfors idag, det hade jag helt glömt bort.. Försökte gå några varv med Casper men det uppskattades inte! Så jag lämnade honom till morfar ett tag så jag kunde gå och kolla i lugn och ro för alla vet ju att det alltid går att göra några fynd på såna där ställen. Jag kom hem med 13 plagg (två tjock tröjor, två par jeans, 4 t-shirts, 4 långärmade tröjor och ett par foppa tofflor) för en hundring! Happy happy.

Sen kom Rickard runt 16 tiden och jösses vad den karln äger kläder alltså. 4 ikea kassar och 3 flyttlådor hade han med sig och det är ändå inte allt, helt sinnes! Det är mer kläder än vad jag någonsin har ägt det. Dock så gick 3 ikea kassar till att ge bort (typ erikshjälpen eller liknande) och en svart sopsäck till att kasta, så bland hans kläder behövdes verkligen en rensning!

Middagen fick vi oss runt halv 6 ikväll tror jag och direkt efter det så sorterade vi i förrådet och sen hämtade vi hem Casper som fick en lång dag där. Roligare för honom att leka där istället för att hjälpa oss att sortera ;)

Nu så är vi hemma och ska snart lägga Casper och efter det så tänker vi mysa ner oss i ett bad med söt cider (2,25or från ica), gott och svalkande om man bara är sugen på något. Sen blir det väl tv i vanlig ordning och sängen kallar nog relativt tidigt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0