Lördag

Godmorgon, äntligen lördag :D

Casper bestämde att det var morgon 07:45 imorse, helt okej för mig! Perfekt tid att kliva upp när man har småbarn, mycket mer än så kan man inte begära tycker jag när han somnar runt 19:30 på kvällarna så har han ju sovit 12 timmar.

Det blev lyx frukost för oss idag iallafall, bacon och äggröra. Casper åt dock inga bacon utan han fick prins korvar istället då jag gör baconen knaper stekta. Känns som om att man ändå vill lyxa till det lite för att det är helg, när det egentligen ändå är vardag för en mamma ledig. Lite prägel måste man ju sätta för att det är helg.

Rickard skulle komma upp vid 16 tiden idag, så vi har några timmar att slå ihjäl fram till dess. Här näst så står sovning för liten på schemat och för mig en dusch. Sedan ska vi väl bara ta en sväng på ica och panta samt handla det sista för middagen ikväll som får bli bakad potatis med räk röra, sååå gott! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0