Hepp

Idag var det tänkt att vi skulle gå på öppna förskolan jag och Casper, som vi även planerat. Roligt för han att få träffa lite andra barn också. Sagt och gjort så klädde vi på oss och gick iväg, och när vi kom fram så var det stängt? Det var tydligen på tisdagar och torsdagar dom hade öppet, vet inte vad det är som fått mig att vara så säker på att det är öppet på onsdagar också? Men men, det var bara att planera om och vandra hem igen ;)

Gick en sväng på Ica på hemvägen också för jag visste att dem skulle ha en ny film med release datum idag "Himlen är oskyldigt blå", har bara hört bra om den så jag hoppas verkligen att den ska vara bra. Nu vill jag bara ha kväll igen och få slå på filmenoch mysa! Men dagen har ju knappt börjat ..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0