Här bor vi!

Vad jag kan komma ihåg så har jag inte visat er några bilder på vårat nya boende. Så nu tänkte jag göra det, medans det fortfarande är någorlunda sädat och fint! ;)



Hallen direkt när man kommer upp från trappen



Hallen sett från köket.



Köket. Matplats.



Köket sett från matplatsen till diskbänk.



Badrum.



Vardagsrum.



Vardags rummet sett från soffan, tv väggen.



Mitt och Rickards sovrum med dörr från vardags rummet.



Caspers rum.

Nu när Rickard kommer upp kommer det ju givetvis att läggas till vissa saker.
Bland annat en dator hörna bredvid soffan, mot väggen till köket.
Sen är det nog inte mer än så, en walking closet har vi också,
används lite som förråd och garderob.

Så bor vi iallafall! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0