Grin grin grin

Vilka griniga eftermiddagar det varit dom senaste dagarna .. Han är ju hur glad som helst fram till på förmiddagen och på nätterna sover han så himla bra, så jag undrar vad det är som är fel? Inte lätt att vara liten och inte kunna berätta vad det är som är fel.. Lillen :love:

Små prickar har han ju haft ett tag nu också och på bvc så säger dom "men han är nog bara torr", men jag vet inte ja .. För han blir då "torr" och prickig på ett ställe som sen går över och blir lent och fint, och sen så kommer det upp på en annan kropps del istället? Någon som vet, funderar ju på allergi men tycker inte att han får i sig något särskilt olämpligt heller.. Får väl ta och ringa eller gå upp igen och höra mig för.

Lugn och skön eftermiddag iallafall trots att det har varit grinigt.. Casper sov från cirka ett till halv tre så det var väl en hyfsad sovtid. Lite lunch försökte jag få i han sen, men ville inte ha. Likaså med middagen senare, gott med några tuggor men sen så var det bra. Vällingen går som smör iallafall och likaså gröten så han får ju i sig något iallafall.. Förhoppningsvis så är det väl några fler tänder på g, inte helt omöjligt då lillen är 13½ månad och har två tänder. 

Nu ska jag invänta Rickard och mysa med honom lite innan det är sov dags :love:





Finaste killen i hela världen :love: Mamma älskar dig så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0