Filmen

Himlen är oskyldigt blå,
en film som verkligen alla måste se!

Den filmen är iallafall den klart bästa filmen jag sett på jag vet inte hur länge. Den hade en handling, handlingen gick framåt och man blev berörd i alla scener. För att sammanfatta den kort så handlar filmen om Martin som lever i en familj med problem, bland annat hans alkoholiserade pappa. Över en sommar så far han bort för att jobba och umgås med sin bästa kompis hela sommaren, men riktigt så blir det inte. Han dras in bland sveriges största kriminalare och hamnar väldigt snett.

Har inte gott på toa en enda gång så det är ett gott tecken! 5 av 5.
Nu ska jag göra det och sen gå och lägga mig.


Kommentarer
Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Så bra :) Tänkte just fråga om den var bra, så detta låter ju perfekt :)

2011-04-07 @ 00:18:18
URL: http://raskaana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0