Dagens inköp

Är otroligt nöjd över dagens inköp! :)
Det blev bara helt nytt, alltså något jag inte har sedan tidigare som liknar några andra plagg, utan idag har jag verkligen unnat mig, och det är ju det man ska göra när man får pengar i födelsedags present, inte låta dem gå till något helt annat.

Jag har helt enkelt haft en super dag!
Morgondagen kan väl bara bli bättre då ;)



Linne från ginatricot och en top från h&m



Byxor/jeans från h&m och en blus från h&m



Också blev det denna snygga vår jacka från h&m.
Denna beställdes dock från web shopen,
provade den flera gånger på h&m i birsta men sög på den karamellen ett tag.

Nu blir det ost&skink paj här hemma och en eller några bacardi breezer till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0