Slö dag

Idag har varit en riktig slö dag :)

En sån där dag som man i vanliga fall sitter och gruvar sig över.
- Ensam heela dagen lång.
- Ingen som är hemma att umgås med.
- Städat, allt är tvättad och inget att diska.
- Pengarna slut för att åka till ett köpcenter.

Vad gör man då?
Ja, jag tog en promenad iallafall, inhandlade efterrätter till Casper och en läsk till mig själv. Sedan har dagen bara flytit på utan att vi gjort något egentligen. Casper sov nästan två timmar mitt på dagen också så då hade jag lite dator tid. Sedan gick vi till mormor när hon vaknat och spenderade en timma där innan Rickard slutade och då blev det middag på max, sedan fixade vi på övervåningen (möblerade om) och sedan var det dags att hämta Casper igen som varit hos mormor ett par timmar, välling till honom och sedan nattning. :)

Det har varit en bra dag helt enkelt, skön och behövlig.


Kommentarer
Anonym

Ja verkligen. :)



En sån där dag äre idag för mig. Ensam hemma, ingenting att göra plus att vi är lite förkyld. Inte roligt!!

2010-09-07 @ 09:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0