Maaat

Casper älskar verkligen mat, allt som har med mat att göra!
Idag köpte jag fruitbreaks fast med youghurt i, super gott.
Måste väl vara ett hyfsat bra mellanmål :)

Mat tider:
- Runt 6 på morgon, 200ml välling
- Vid 9-10 gröt och efterrätt.
- 13:00 välling
- 17:00 En burk mat
- 19-20 Godnatt välling, 200-300 ml.

Casper hissar:
- Pasta penne med tomat och squash
- Kalvkött med rotfrukter
- Nudlar med skinka och tomat
- Kyckling med ris & rotfrukter
- Alla sorters fruitbreaks
- Mango puré
- Hallon & blåbärs puré
- Risgröt med smak
- Majskrokar

Casper dissar:
- Fisk!
- Barnmat med "klumpar"
(blir väl bättre när han får tänder)

Det är en duktig liten kille jag har, inte mycket som han inte äter :)
Får se hur länge han står sig på yougurten.

När jag ändå håller på så kan jag väl uppdatera lite om vad han kan också.

- Sitta själv och ta sig upp i sitt ställning själv.
- Han ålar, full fart och tar sig precis vart han vill!
- Springer i sin gåstol.
- Härmar de flesta ljud man gör.

Ja, vad mer kan man säga? Full fart framåt helt enkelt ;)
Uppdateringen avser vad han kan från 5-6 månader.






Jag älskar dig!



Kommentarer
Thea

Åh :D vad fin han är lillskrutten!

2010-09-07 @ 10:32:11
URL: http://rattleand-roll.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0