Maaat

Mat, ge mig mat!
Har precis beställt mat nu och väntar på att det ska plinga på dörren. En kebab tallrik till mig själv och en hawai till Jennifer! Gifter sig nog fint med vinet vi köpt och aldrig någonsin smakat förut! Men enligt mig så smakar väl de flesta vinerna ungefär lika, vissa är bara lite mer kryddiga eller är torrare än någon annan. Så det blir spännande!

Lilla sjuklingen ligger så sött i sin vagn och sover. Är inte så pigg på att äta heller lill stackarn. :( Men så länge han är glad och sover som han ska så får han väl bestämma själv, iallafall när han är sjuk! Då är det okej att bryta rutinerna ett tag.

Mor och far är väl här om två timmar också, och Rickard lika så! Då blir det smaska på chipsen och knapra choklad! Kan knappt hålla mig! Fredags mys i sin enkelhet. Inget att tillaga, inget som tar tid.

Som pricken över iet så blir det sista uttagningen till Idol ikväll också! Dock tycker jag att det knappt är någon som har talang i år, men må de bästa gå vidare! Man får väl följa fredags finalerna framöver så hittar man säkert någon favorit, blir ju helt annat när det väl drar igång och när man kan se hur de utvecklas.

Näe, nu får pizza budet ta och komma!

Föresten, förlåt mig för dålig uppdatering med bilder. Men det blir inte så mycket sånt nu när lilleman är sjuk..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0