Kalas!

Igår var vi iväg på ett litet party hos brundinarna för att ännu en gång fira kattis 28års dag! Riktigt trevligt hade vi det och god mat fick vi också, som alltid när vi är där. :)
Blev nån cider och även lite mousserande vin, men sen sa min förbannade mage ifrån på nåt också, precis som vanligt. :( Kan ju fan inte äta nånting längre känns det som, gaaah! Så jag fick gå och lägga mig. Låg och vred och vände på mig ett bra tag för det bara sveeed i magen, uscha! Men till slut så bestämde jag mig för att plocka upp Casper och ha honom bredvid mig. Tog hans hand och somnade direkt. :) Älskade lilla barn, utan dig är jag ingenting! Du blåser bort alla besvär bara sådär.

Nu är vi hemma igen iallafall, efter en vrål frukost där! Amerikanska pannkakor och nybakat bröd, muuums! :) Nisse, han är bra han ;)

Casper sover nu iallafall och så snart som han vaknat så ska vi bege oss iväg mot val lokalen och göra våra röster hörda! Om jag nu får rösta det vill säga.. Ska ju egentligen rösta i Matfors, menmen! Sverige blir säkert bra utan min röst annars också, hoppas jag. :D

Mannen i huset ska äntligen ta och montera upp grinden också! Det är ju inte en dag för tidigt. :)


Kommentarer
Carro

Ja precis, okej.. får köpa en större mam flaska helt enkelt. Finns de större än 160ml? det borde de göra va?



Okej

2010-09-19 @ 12:25:54
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0