JAG ÄR SÅ STOLT

Stolt mamma! :-)
Casper ställer sig upp själv mot saker!!

Han gjorde det för första gången igår kväll mot grinden som vi precis hade monterat upp. Jag går ner eftersom Rickard skulle natta Casper men så hör jag Rickard ropa "Elin, kom!", inte så jätte ivrigt så jag fortsätter att pula på med det jag höll på med och sen så skriker han igen "Kolla då, han står ju upp. Han ställde sig själv, han drog sig upp!!" Gullunge :D Filmade han en gång till sen men orkar inte lägga upp nå klipp, det finns på facebook för intresserade :)

Och imorse stod han upp i sin säng och ropade på oss. :)
Hihi lite nyvaken kanske, så ser lite chockad ut av blixten,
men han var så glad så!



Casper idag; Ska resa sig mot allt som finns!
Här är han påväg upp, kämpar för kung och fosterland ;)



Kommentarer
Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Åh så kul att se :) stora pojken :)

2010-09-20 @ 10:03:43
URL: http://raskaana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0