Ingen rubrik

Åh, skönt med ett tyst tangentbord. ;)
Sitter mest och petar på det till den stationära, är så fjantig med ljud när casper sover. Även fast jag vet att han klarar av ljud och ska vänja sig vid det.. Men man är som man är.

Det händer inte mycket iallafall, rickard kom precis hem så det är väl snart dags att hoppa i säng. Startade upp datan för att betala en räkning, annars glömmer jag bara bort den när det inte är en räkning som man betalar månadsvis.

Imorgon åker rickard bort också och blir borta tills på lördag, tro vad man ska sysselsätta sig med dårå? Något hittar man väl på, men tanken gör en tokig. :p Funderar på att dra till ett köpcenter, men får väl se hur det blir med det. :) Helst av allt skulle jag vilja till stan där jag vet att lagerhaus finns och dem har vad jag söker, men är inte så sugen på att pendla och krångla med barnvagn mitt inne i smeten.

Men fotoalbum bör väl finnas på typ gallerix eller liknande ställe också? Det brukar lösa sig iaf.

Näe, nu blir det sängen och fylla på med energi för en ny dag! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0