Barn akuten

Idag är vi inte så kaxiga, varken jag, Rickard eller Casper.

Casper har haft en fruktansvärd natt och bara skrikit och skrikit, likadant som när han blev stucken! :( Vid halv tre tiden inatt hade han skrikit i fyra timmar och då fick jag nog, ringde barnakuten och dem bad oss att komma in eftersom han skrikit så pass länge och inte blivit så mycket bättre av smärtstillande.
Väl där inne hittade dom inget som var konstigt iallafall, det pulserade väl antagligen i fingret och gjorde ont. :/ Men dom gjorde massa koller vilket jag är tacksam för. På vissa sjukhus så går det ju så jävla fort och när man kommer hem så har dom inte kollat allt också visar det sig vara nått dom inte kollat på.
Så plus till astrid lindgrens barn sjukhus :) Fick väga han också och vågen stannade på 7910 gram! Stora killen.

Han tvärslocknade iallafall i bilen påväg hem och sov hela vägen, så fick bära honom liggandes in till sin säng och där sov han till åtta imorse ungefär :) Fick lite gröt eftersom han ratar vällingen och nu har han sovit sen 9 igen.. Märks att han inte sovit något sen 11 igår morse. Knappt iallafall, tre timmar fick han väl ihop på kvällen mellan 19-22 innan det drog igång.

Jag har väl sovit 2 timmar sammanlagt så runt ett tiden ska jag lämna Casper till gammo så ska han få vara där inatt så jag och även Rickard får sova lite :) Han är så trygg där så om det skulle vara nåt där så är det ingen fara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0