Långhårig

Ja, jag har tyvärr verkligen ingen lust med att blogga egentligen. Eller rättare sagt ingen lust med att göra nånting för jag har bara sååå jävla ont. Nä, det är inte så farligt som det låter och absolut inget vanligt. Men jag har en tendens att få munsår, och nu har dom jävlarna blivit 5 stycken på samma läpp!? Överläppen. Har aaaaldrig varit med om nå liknande förut! Fyfan säger jag bara, kan inte le riktigt, öppna munnen riktigt när jag äter and so on. Se vad så lite kan ställa till med, och inte kan man göra så mycket åt det heller, inte nu när de har kommit fram iallafall. Och anledningen att jag inte känt av att det första kom upp var för att jag har varit så jävla torr om läpparna hela helgen, men alla de andra då? De resterande 4 som sitter där och ser ful ut, hur gick detta till? Svider hela tiden gör det iallfall, vill bara kliiiiia!

Nog om detta. Lägger ut en bild på världens finaste!



Tihi, börjar bli långhårig! ♥ Jätte mycket hår uppe på huvet nu :)
En gång i tiden trodde man ju att han aldrig skulle få nå hår där ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0