första snön

Första snön har nu kommit!
Helt jävla underbart, :)



Jag är bomb säker på att det här kommer bli en kanon dag!
Caspers första dag med snö, han lär nog bli lite chockad :)
Det enda som saknas nu är regnskydd, men nu har det slutat snöa.

Så snart som Casper har vaknat så ska han få äta gört och sedan ger vi oss ut!
Inviger även nya didrikson overallen tänkte jag, synd att inte mössan är klar än.

Nu ska jag njuta av en stor kopp kaffe och limp mackor,
så man vaknar till liv och är pigg o glad ute i snön.

Ha en riktigt bra dag för det ska vi ha !!



Kommentarer
Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Jäklar vad härligt det såg ut med snön :)

Fast i Sollefteå har jag inte sett skymten av någon snö ännu.. börjar det i fel ände av sverige? ;)

2010-10-22 @ 09:49:45
URL: http://raskaana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0