Brrrr

Så var det ny månad igen, HÖST månad!
Usch, det är riktigt ruggigt. Fönstrena är alldeles immiga. :/
Känns ju inte allt för lockande att gå utanför dörren kan jag säga!


Men vi ska ändå inte göra nåt speciellt idag mer än att gå ner till gammo så jag ska väl inte klaga för mycket, annars blir det väl aldrig en fin höst. ;)
Har precis vaknat här båda två och ska strax göra i ordning Caspers gröt och spänna på en ny torr blöja samt klä han för dagen :)

Ska se om jag lyckas hitta nå intressant att stoppa ner i min egen mage oxå!


Kommentarer
Thea von walden

ÅÅH! om du får tid över någonting, så undrar jag om du ville kanske hjälpa mig med min bloggdesign på blogg.se någonting? :)

2010-10-01 @ 15:39:27
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0