Birsta

Idag for jag och mamma, och såklart Casper, ut till Birsta en sväng. :) Hittade en del som jag ville ha själv, och kanske köper i veckan. Dock så hade jag fel outfit idag för att prova så det var svårt att se om det passade ;) Men man får väl ta på sig sitt riktiga jag och åka nåt!

Casper fick iallafall ett par jeans, han behöver lite nytt till då vi ska på Modell för en dag igen nästa helg. Denna gång i Sundsvall, ska bli så roligt! Också blev det lite nytt till han på ikea :)


Tuffa jenas från lindex! 179 :-


Lära-gå-vagn från IKEA, "EKORRE" 179 :-


Barnvakter från IKEA, "PATRULL" 249 :- (IKEA Family pris)



Kommentarer
Carro

Såna där barnvakter har vi också. Jag tycker dom funkar utmärkt :) Billig är dom också om man jämför med värsting barnvakterna..

2010-10-06 @ 09:07:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0