Astrids dop

Puh!! Det har varit en låång dag.

Vi kom iväg här ifrån vid kvart i tolv idag, och efter vägen stannade vi till vid mc donald's drive thru i södertälje, och sämre service har jag nog aldrig fått i en drive någonsin! Herregud, 20 minuter tror jag att vi fick stå och vänta BARA på maten. Va!? Men maten fick vi till slut iallafall och då var det i stort sett plattan i mattan som gällde för att vi skulle hinna i tid. 14:28 klev vi in i kyrkan och dopet började 14:30. Svettigt!

Dopet var iallafall jätte fint, ett litet minus till prästen bara som skymde astrid en del men men. I det stora hela så kan ju inte ett dop vara mer än fint ju. Så himla mysigt är det :)

När vi var klara i kyrkan så var det bilfärd igen, hem till Lena och Nisse för att äta lite dop middag och kladdkaka! Mums, mycket godare än doptårta, nästan. ;) Mätt i magen blev vi iallafall allihop och hade det riktigt trevligt! Casper började tycka att det var mindre trevligt vid sex tiden så då började vi tacka för oss och packa ihop, men innan det såklart så var vi ju tvugna att kolla när dem öppnade dop presenten, den fiiina gittaren! =D Glada blev dem över den, så det var ju roligt :) Att man hade lyckats!

Nu är vi hemma igen, och har besök av min lillebror och storebror. De är här för att kolla på AIK-DIF imorgon, derby! ;) Och när dom är klara med det imorgon så åker jag och Casper upp till Sundsvall med dem! :)



Fina lilla astrid ♥



Gitarren hon fick av oss i doppresent. Så söt tycker jag!



Kommentarer
Malin - Mamma till Novalee

Ja dom två har jag faktiskt varit inne på.. Speciellt den där together we make a family och som du säger med kort osv :)

2010-10-03 @ 09:00:50
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0