Mys fredag

Funderade först på om jag skulle ta och dra ut ikväll och ta nån öl eller så bara, men tror faktiskt att jag stannar hemma och bara myser! Först och främst så är det ju så jäääkla kallt, och sen så får man nog hålla hårt i pengarna nu när det börjar närma sig jul också! :) Dels för alla julklappar såklart men också för att man vill ju mysa riktigt på advents dagarna :love:

Så näe, jag blir till 90 procent sannolikhet hemma! Äta tacos, se på tv och mysa med massa godis! :) Gooott! Och imorgon ska vi iväg och storhandla och jag tänkte nog kanske se om jag bara får med mig mamma så man kan strosa lite i birsta city också! ;)

Kanske att man får lite extra fick pengar också. Det ska alldeles strax komma en och kolla på tv möbeln som ligger ute på blocket. Hoooppas jag får iväg den! :D


Kommentarer
Belinda, mamma till Theodor <3

Ja, då kanske vi ses ute i birsta. Vi ska nämligen också ut dit imorgon och storhandla :)

2010-11-26 @ 17:17:02
URL: http://belindaelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0