Matfors

Ja, igår åkte vi äntligen till Matfors! :)

Lika skönt att komma hem hit som alltid och få sig lite barnvakt och sovmornar ;) Men självklart så är det inte bara därför vi har åkt hit utan givetvis för att träffa min familj också!
Den här helgen har mamma sin traditionella allhelgona/halloween fest (kalla det vad man vill) och den vill man ju inte missa. Alla festligheter som är vill man ju gärna komma åt ;) Blir såklart inget stor röj utan det är ju mer sällskapet man vill åt, äta gott och dricka gott och bara mysa och umgås!

Festen som jag pratar om är på lördag och fram tills dess så tar vi det bara lugnt och njuter av att vara här. Idag tog vi en sväng på stan och åt på max, mitt gamla jobb. Sedan for vi och köpte med oss lite fika och åkte upp till pappas jobb och visade upp Casper där. Dem hade tjatat om att jag skulle komma förbi och visa upp honom nu när det var ett tag sen sist och han har ju växt så mycket ;) Trevliga kolleger har han också så det tackade vi absolut inte nej till! :)

Nu är vi hemma igen och ska snart äta lite middag, kyckling och ris med currysås! Mmmm, mums! Det är ju så gott. :) Sen blir det som vanligt gosa ner sig och soffan och glo på tv ;) Grabbarna ska väl se derbyt mellan AIK-Djurgården. Tänkte väl spela på matchen men kolla är nog inte riktigt min grej :-D

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0