Dag 7

Nu är det ju faktiskt en ny dag och jag kan inte sova,
så jag fortsätter på dag 7 - min bästa vän.

Till att börja med så ska jag vara rak och ärlig att säga att jag faktiskt inte haft någon riktig bästa vän under det senaste åren. Det har varit en del som man skämts över, dumma saker man gjort .. Ja, ni fattar! Vad tänker jag inte gå in på för det hör inte hit. Men hur som haver, jag har inte haft någon att gå till helt enkelt som jag vågat berätta vissa saker för.

, min bästa vän?
Dessa värderar jag högst iallafall.

Ida Sjöblom, du får stå som min bästa vän iallafall! :) Det är dig jag har känt längst och delar nog mest minnen med, även om de minnena inte går att rabbla upp så finns dom ändå där nånstans och jag vet att vi har haft ritkigt roligt ihop i alla år. No matter what, du är bäst. :love:

Ulrica Norling, den som fått en att glömma allt utan att ens behövt berätta något! Funnen vän under gymnasie tiden och står fortfarande kvar trots många långa uppehåll utan ens ett sms under vissa tider. Men du är för go!

Rickard Nilsson, min älskade älskling och sambo. Den jag lever ihop med och träffar varje dag. Personen som får ta det mesta av det som blir när man lever ihop. Men du är guldvärd som står ut. Det är inte alla som klarar av att leva det liv som du gör, med den rollen, och det liv som vi lever. Vad som än händer, du är speciell och alldeles underbar. Jag älskar dig.



Kommentarer
Ida

Tack Elin! Det värmer när du skriver så. Hoppas du känner att du kan prata med mig, precis när du behöver! <3

2010-11-30 @ 20:02:28
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0