Dag 3

Dagens punkt
Mina föräldrar

Vi börjar med min mamma, världens bästa mamma! Hon har alltid varit en av mina bästa vänner och henne har jag delat alla mina tankar och känslor med. Hon är en väldigt glad och social kvinna som älskar att pyssla på hemma och är väldigt familjekär. Hon håller hårt i dom som finns ♥
Min mamma heter Carina Nilsson, fd Atterhagen, och är född 1964 :)

Min pappa heter Erland Nilsson och är född 1961. Han älskar människor och sport skulle jag vilja säga. Och allt som har med teknik att göra, ingenting är omöjligt i hans ögon och jag är nog väldigt glad just för den biten att han finns. ;) För han har lösningar till att här i världen!
Han är också väldigt rolig och har många roliga historier om allt möjligt att berätta för alla.


Mina föräldrar har alltid varit tillsammans och har varit det sedan 1987. Under dessa år har dom hunnit skaffa 3 barn, två killar och en tjej, och jag är mitten barnet.


Jag älskar mina föräldrar
! :love:



Kommentarer
Ida

<3

2010-11-26 @ 23:56:23
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0